tisdag 25 mars 2014

Fyllehund?

 Hej!
Tänkte bara uppdatera er lite. I helgen var jag och gick i Pildammsparken med matte, det var ju kul och skoj och så ända tills något riktigt konstigt hände. Vi satte oss och njöt av det fina vädret när jag helt plötsligt upptäcker en konstig helt grå människa som står helt stilla på en låda mitt i parken. Inte ens när jag går fram och försiktigt nosar och försöka prata med den rör den sig. Matte försökte förklara för mig att den alltid står där, så konstigt! Tydligen kallas sånna människor för statyer, skumt.

Jag har även hunnit med att spåra lite i helgen och gå en runda i Käglinge.

Igår var jag och röntgade mina höfter, det var inte en kul upplevelse, först stack de mig i rumpan och sen var jag trött och yr hela kvällen, lillhusse kallade mig för droghund och fyllehund.. Inte kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar