tisdag 1 oktober 2013

Bästa veckan någonsin?


Den här veckan har börjat superbra! Jag hör på båda öronen efter ett spabesök (ett smärtsamt sådant) hos Helene, jag ser vad som händer i min nya frilla och imorgon fyller jag år! Eller ja jag fyller månader om man kan säga så, närmare bestämt 8 månader.

Men det bästa av allt är att jag har träffat någon av mina bästa kompisar var dag nu. I måndags så träffade jag sötaste perro-Simba (måste erkänna att jag är lite förälskad) och idag träffade jag min fina goldenkompis Citrus. Citrus och jag bor näääästan grannar men träffade faktiskt för första gången på stranden i Skanör i somras, fast då var hon bara hälften så stor som jag, nu är hon lite större än mig.

Nu hoppas jag på att veckan fortsätter som den har börjat, för det är så kul att leka med mina hundkompisar, och de kräver inte riktigt lika mycket övertalning som matte på bilden ovan, fast mina söta hundögon kan locka vem som helst till lek..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar