onsdag 16 oktober 2013

En riktig höstdag

Vilken härlig höstdag det har varit, allt som fattades var lite svampplockning! Har precis kommit hem från en lång runda med lillmatte där vi bland annat tränade på att gå fot utan koppel, det gick rätt bra, i korta intervaller i vart fall. Har även blivit en hejare på att hoppa över hinder och springa slalom, heja mig.

På bilden ovan kan ni se ett av mina favoritställen att promenera på. Det ligger ganska nära mitt hem och jag tror att det ska byggas hus där förr eller senare. Men nu är det mitt område. Toppenställe att gå lös på, och rätt vad det är så får man syn på en häst eller ett rådjur, superspännande! Eller varför inte en kanin man kan jaga..?
Går fot med fiiin ögonkontakt, ge mig nu massor med godis. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar