lördag 26 oktober 2013

SKOGEN!!

Vet inte om matte ville vara artistisk eller om det är vatten på linsen?
 Idag så har jag varit i skogen med husse och matte. Det var lite blött, ganska varmt och JÄTTEKUL! Jag vet inte hur mycket en hund kan vifta på svansen men jag försökte vifta så mycket som möjligt i vart fall.

 Det var så kul att inte ens ett löv för ögat (det var självklart meningen, jag övar inför halloween då jag ska klä ut mig till pirat) eller hundra tistlar i pälsen kan få mig att tycka att det är mindre kul.

Jag hittade ingen räv så jag kunde inte fråga den vad den säger men jag hittade en massa pinnar och det är ju nästan lika bra!

Annars så var jag en runda på stan igår och hälsade på mattes mamma och i veckan har jag tränat en massa balans bland annat. Nu håller jag tummarna för att min favorittjej ska bli frisk så att vi snart kan leka igen.

Glömde nästan tala om för er att jag har fått en egen strumpa! Strumpor är nog det bästa som finns. Att detta ska innebär att jag slutar ta familjens strumpor är något de inbillar sig. Jag menar hur tror de att jag ska kunna hålla mig till endast en strumpa när det finns så många jag inte har smakat på än??

Nu måste jag nog gå och lägga mig innan jag somnar mitt i inlägget... zzzZZzz

//Dexter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar