onsdag 11 december 2013

11 December

Hej bloggen! Den senaste tiden har det stormat och regnat så att till och med en så stor och tuff hund som jag har svårt att ta sig fram. Fick dock använt min nya regnrock som alla tycker jag är såååå söt i, utom husse, han tycker att jag ser töntig ut. Suck.. husse som är en av mina stora idoler..
Idag har det varit en relativt händelserik dag då min senaste matleverans har kommit! Wohoooo! Fast det blev något misslyckat eftersom jag inte riktigt hann med att skälla på post-mannen.. Får väl skälla lite extra nästa gång istället.
Nu måste jag gå och äta min kvällsmat eftersom det snart är dags för veckans långa kurs, ute i kylan, man kanske ska visa sig från sin bästa sida idag och imponera på den fina schäfer-tiken?

2 kommentarer:

  1. Du är väldigt stilig i regnrocken :)
    Sofia
    www.echosierra.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Då kanske jag kan tänka mig att ha den på mig igen :)

      Radera