måndag 23 december 2013

God Jul!


Hej alla härliga läsare! Vill börja med att önska er alla en riktigt god jul! (Matte säger att det är det man gör innan man får paket och äter julskinka, kan inte vänta!!!). 
I lördags så var jag med husse och promenerade i Kägling och igår var jag med flocken och promenerade i Käglinge, får aldrig nog av det stället. Igår var vi cirka 17 hundar och vi gick en lååååång runda, måste erkänna att jag var rätt trött när jag kom hem men det var det lätt värt. 
Nu ligger jag här vid mattes fötter när hon förbereder julskinkan och hoppas på att hon ska tappa något gott. 
Om jag inte uppdaterar i morgon så är det för att jag är för upptagen med att öppna alla mina paket och äta julskinka/köttbullar/prinskorvar/något annat gott jag får tag på. 

Har sett att massa av mina ras-kompisar har lagt upp bilder på nätet med fina tomteluvor, skägg och glitter i pälsen, men sån är inte jag, jag leker hellre med pyntet. 


1 kommentar: