fredag 21 juni 2013

21 Juni


Med dessa två bilderna vill jag önska alla läsare en trevlig midsommar! Själv spenderar jag den med familjen och njuter av det fina vädret. 

Idag har jag påbörjat utställningsträningen lite här hemma, man måste kunna stå och gå fint. Jag kan ju redan det mesta efter träningen på kennelträffen men jag känner att jag hade velat finslipa mitt stående lite extra så därför kör vi hårdträning med köttbullar veckorna innan utställningen. Det är inget jag tackar nej till för köttbullar är mums mums.  
Jag har även börjat träna på att plocka upp mina leksaker, vilket är en utmaning då jag inte förstår vad det ska vara bra för. Plocka upp godis däremot...


4 kommentarer:

  1. Men så söt!
    Hoppas på en fortsatt trevlig sommar.
    Sofia
    www.echosierra.se

    SvaraRadera
  2. ooh, så sööt! :)
    Ser ju nästan precis ut som min Lagotto när han var valp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kollade in din blogg och gud vad lika! Snyggaste färgen ;-)

      Radera