tisdag 11 juni 2013

Aktuellt


Dagarna bara rusar förbi och snart är det dags för mig att få träffa alla kennelkompisar igen på kennelträffen i helgen! Det kommer att bli jättekul tror jag.
Igår så anmälde jag mig, eller ja matte anmälde mig, till min första utställning någonsin. Det blir perrospecialen i Tvååker om en månad. Ska bli spännande, hoppas att jag träffar många nya och gamla hundkompisar..
I övrigt så har det varit mycket drama här hemma de senaste då jag åkte på en öroninflammation och medicinerat för det. Och kattbrorsan har varit i slagsmål och tvingats äta penicillin och smärtstillande för det. Mycket medicinerande minst sagt, men inte sänker vi tempot för det, man har ju massa uppdrag att sköta. Som att se till att kökshandduken aldrig är på sin plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar