fredag 13 september 2013

Fredagen den 13e

Jag har fått höra att fredagen den 13 ska vara någon sorts otursdag. Det tycker inte jag att den har varit alls! 
 Jag har fått träffa och leka med min kompis Gustav, hurra!
 Jag har fått träna och leka på hundrastgården. Vi körde lite agility med balans på stockar, små hopp, slalom och springa genom tunneln. Som man för övrig även kan klättra på om man är lika modig som jag.
Efter att jag var klar så sprang en hel dagisklass in på hundrastgården, de tyckte att det såg så kul ut när jag tränade att de själva ville prova på banan. Men innan de fick gå in var de tvugna att skälla precis som mig, kan inte säga att de lyckades speciellt bra, jag låter mycket farligare och coolare.

Imorgon ska jag och titta på hundutställningen på Sofiero, det ska bli superduperkul att träffa alla perrokompisar, så håll utkik så ses vi kanske där!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar