söndag 1 september 2013

Träning

Idag så har jag varit på Helenes drop-in träning med massa andra hundar (vi var cirka 15 st). Det var superkul, så kul att det var gaaaanska svårt att fokusera på alla övningarna, jag ville ju mest leka med alla andra. Men men, dagens favoritövning var när man skulle söka rätt på köttbullar som Helene hade gömt i skogen, jag sökte som bara den! Att alla de andra hundarna hann före mig spelade mindre roll.
För er som var på träningen idag och noterade min alternativa frisyr, den är "under construction", så som det kan bli när man tröttnar halvvägs och beslutar sig för att ha punkarfrisyr tills nästa klipptid.
Nu ska jag krypa ner under husses täcke medan han inte tittar och sova lite. 

Arkivbild på en annan snygg frisyr 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar